close

上午好,

嘿嘿痞客邦,最近好嗎? 我好思念你嘻嘻。上個博客更新我說這幾天我心情很鬱悶,有很大的疼痛。今早我可以說怎麼了(i can say what's going on).

差不多6個月以前我認識新扣扣朋友,我快快很喜歡她。她也說她喜歡我,永遠愛我,永遠在一起。她也說我是她的全部。我真相信她的話因為在我看來她的眼睛也說這樣,也說她愛我所以我相變。十一月我開始保存錢,我的保存錢信封說:為了見(她名字)而存的錢。從十一月七號到二月二十八號我存美金325.買護照是美金135,買簽證是美金130所以我reached我的goal on二月八號。

這幾星期很奇怪的東西發生。一天前情人節我早點睡醒,我心裡說給她打電話,是男人接受,我說喂但他不回應然後hung up。我再打電話女孩接受我說楊洋?她快hung up。我發很多的短信別人回應所以我很擔心不知道怎麼了。情人節我發一些短信在扣扣,begged她回應我因為我很擔心她剛才回應說一些句。她說她不收到我的短信,她不知道我給她打電話,只說昨天她在同學聚會,k歌。然後她說需要上補課。以後我給她很多的打電話因為我心情感覺不好,柑橘不舒服覺得something wrong was going on(因為她的扣扣簽名說她想hold some other persons hand and never let go)那個句人我以為她不想我。別人又接受她的手機說她不是本人是她老是。她說that she doesn't know how someone like me could be friends with YY, she said if i really cared I wouldn't bother her anymore.So i said ok. The next thing I know YY's status says that she never thought we would break up. And i was shocked because i never told that other person thats what i wanted, I only said I wouldn't bother her so much so that she could study. So I started calling again and again it was the teacher saying that I should stop calling because its really expensive. So I asked her why does YY think I want to break up with her and she said she doesn't know. I dont really believe it was the teacher, I feel it was her friend 王景悄because they both sound the same.A few days went by and YY kept changing her status and i kept begging her to respond to me, begging her to talk to me to believe me when I said that I didn't want to break up or hurt her, that I just wanted to give her space to study but she never answered me. Finally she last updated with this 伤透赤裸的心,决裂真挚的情。行,我放弃,你过你逍遥的日子去吧!我不在打扰你。

For about a week I've continued messaging her to no avail so last night I finally sent her the last message I'll send until she decides to respond. If by the time her exam finishes (in June) and she still wont respond then I'll know that she doesn't want to be friends anymore. It does make me sad but maybe someday I will meet the right girl for me and I will make her happy and she will make me happy. 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Savyna278 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()